Mijn blog in de lucht

Mijn blog in de lucht
huisje - boompje - beestje

maandag 25 maart 2013

lentekriebels? - Home Sweet Home

Als je ziet waar ik mee bezig ben zou je denken dat ik het zwaar te pakken heb. Ik heb heel de middag hartjes zitten knippen en versieren. Love is in the air???? 



Afgelopen weekend waren we 12,5 jaar getrouwd, zou het daar door komen? 



Of omdat de middelste tussen de middag zei dat ik best een goede ouder ben. Een compliment!
Ik heb ooit ergens eens gelezen dat een goed genoeg moeder ook goed is. 

Of komen die kriebels door de natte kusjes ( inclusief een sausje van snot) bij het afscheid op school van de jongste? Ik kan niet zeggen waar het aan ligt..........hartjes hartjes hartjes overal!!!!




1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd wat je met die hartjes gaat doen.
    Nog gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jarig huwelijk!

    Home sweet home X

    (je linkje op mijn blog werkt niet)

    BeantwoordenVerwijderen